.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرگان با مشکل آب آشامیدنی مواجه است
فرماندار گرگان گفت: گرگان اولین شهر کشور است که بیشترین مشکل آب شرب را دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جعفر گرزین ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان گفت: پروژه آبرسانی به گرگان جزو پروژه های مهرماندگار است و باید نمایندگان مجلس آن را به جد پیگیری کنند

وی با اشاره به پروژه های مهرماندگار اظهار داشت: تکمیل مرکز تحقیقات سرطان، گوارش وکبد، جابجایی بیمارستان دزیانی گرگان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران چاله باغ، سالن رزمی سه طبقه و تکمیل تجهیزات بیمارستان صیاد که تا کنون 60 درصد آن تجهیز شده است از جمله این پروژه ها هستند که باید تا پایان دولت دهم تکمیل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در جامعه مشکل گرانی وعدم تعامل مسائل اقتصادی وجود دارد که عمده ترین علت آن ناشی از هدفمندی یارنه ها وتحریم ها است که ما از دستگاه های چون بازرگانی می خواهیم در این زمینه نظارت خود را بیشتر کنند و پاسخگو باشند.   فرماندارگرگان با بیان اینکه در انتخابات دور دوم مجلس همه دستگاه ها ونهادها همکاری کاملی باستاد انتخابات در امر برگزاری هر چه بهتر انتخابات داشتند گفت: گلستان در مقایسه با شیراز که استانی بسیار بزرگتر ودارای امکانات مطلوبتری است در بحث برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار عملکرد بهتری از خود نشان داد.   وی با اشاره به اینکه فضای انتخابات در گلستان بسیار سالم بود گفت: مطبوعات وخبرگزاری ها نیز حمایت کاملی از بحث انتخابات انجام دادند وحمایت کردند.   گرزین گفت: امسال مقرر است مراسم اعتکاف در گرگان برای پنج هزارنفر برگزار شود واین کار نیازمند حمایت همه دستگاه ها ونهاد ها است .
وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در آینده گفت: باید در این انتخابات همه نیروها با هم تعامل داشته باشند و به جای تقابل و با هم وحدت و تعامل را رویه خود قرار دهند تا وقایع سال 87 تکرار نشود.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.